czwartek, 26 stycznia 2017

Buzo, Moby Dugg, El Charro i Pujamen

Cześć

Wczoraj skończyłem kolejne ludki do mojej bandy do Freebooter's Fate - nurka-harpunnika Buzo, Moby Dugg'a niosącego na plecach trofeum w postaci martwego rekina i kompanów El Charro i Pujamen - oddzielnie i "na barana".

Jak wcześniej pisałem, strona producenta wprowadziła mnie w błąd, bo pisali, że El Charro i Pujamen są majtkami (deckhands), a w rzeczywistości są specjalistami (wystawiani są "na barana", ale mogę też działać osobno), przez co nie mam legalnej bandy, bo specjalistów nie może być więcej niż majtków....
Cóż, trzeba będzie z czasem dokonać dodatkowych zakupów, ale na razie spróbuję pograć tą dwójką jako zwykłymi deckhandami i w ogóle poznać zasady gry....

Buzo:






Moby Dugg:





Buzo, Moby Dugg i Admirał Gront:


El Charro i Pujamen







Cała dotychczasowa goblińska ferajna:


Teraz czas na przystań.... albo na coś do Austriaków, albo Unii, albo Beastmenów, albo Kartaginy, albo O&G.........ech.... ;-)

J.

4 komentarze:

  1. Ten Buzo - co za figurka, i jakie dobre malowanie! Fajnie mi się patrzy na zielonych marynarzy. Pozostaję lojalny względem Kartaginy, ale to tutaj to jest rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące figurki, a w szczególności rekin - ktoś miał dobry pomysł z nim związany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne modele. Też mam zawsze problem w który system wskoczyć i coś tam zmalować hehe

    OdpowiedzUsuń