wtorek, 31 stycznia 2017

Lake Town House WiP 2 i powrót do Austriaków

Cześć,

Wczoraj wziąłem się za domek z zestawu Lake Town House i położyłem na nim czarny podkład i pierwszy drybrush z Calthan Brown.

Domek ma fajną fakturę i wydaje mi się, że da radę go pomalować bez aerografu stosując tylko proste techniki (kilka drybrushy, washe i detale).



Będąc na napoleońskiej fazie po grudniowym Austerlitz i pułkowym balu w miniony weekend, postanowiłem też powrócić do moich Austriaków do systemu Black Powder i skończyć to co mam rozgrzebane.
W najbliższym czasie (mam nadzieję, że w max 3 tygodnie), chciałbym skończyć następujące rzeczy:
Dwa duże bataliony liniowe,
Duży batalion landwehry
Szwadron dragonów
Dwa działa artylerii konnej
Dwóch dowódców na koniach.

W sumie 130 ludków, 14 koni i dwa działa :-)


W przyszłości chciałbym jeszcze do Austriaków dorobić:
Dwa bataliony liniowe
Batalion landwehry
Dwa lub trzy bataliony węgierskich fizylierów
Batalion węgierskich grenadierów
Batalion graniczarów
Szwadron huzarów
Dwa szwadrony kirasjerów
Szwadron szwoleżerów
Batalion jegrów
Jedno działo

Docelowo chciałbym mieć swoją armię podzieloną na 7 brygad:

1) 4 bataliony liniowe (po 36) + szwadron szwoleżerów (12) + działo
2) 4 bataliony liniowe (po 36) + szwadron dragonów (12) + działo
3) 4 bataliony landwehry (po 36) + szwadron ułanów (12) + działo
4) 3 bataliony grenadierów (po 24) + działo
5) 2 bataliony graniczarów (po 24) + 2 bataliony jegrów (po 12) + szwadron huzarów (6) + działo
6) 2 bataliony liniowe Węgrów (po 36), 1 batalion węgierskich grenadierów (24) + szwadron huzarów (12) + działo
7) 3 szwadrony kirasjerów + działo

Czyli w sumie:
22 bataliony piechoty - w sumie 672 ludziki
8 szwadronów jazdy - w sumie 90 kawalerzystów
7 baterii artylerii - w sumie 28 ludków i 7 dział

Potem uznam projekt armii austriackiej za zakończony ;-) No ale to jeszcze dużo wody w Dunaju przepłynie....

J.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz