poniedziałek, 17 października 2016

Ceterum censeo Carthaginem esse picta Vol. 2

Cześć,

Ruszyłem z kolejnym oddziałem z zestawu Warriors of Carthage - Liby-Phoenician heavy infantry.
Wojownicy ci mają na sobie linothoraxy, czyli kirysy z klejonego/przeszywanego lnu, które w większości będą jasne, więc zdecydowałem się  na malowanie tych ludków na białym podkładzie.
Ponieważ figurki prysnąłem na biało, postanowiłem przyspieszyć sobie pracę i większość załatwić washami (szary wash Vallejo na linothoraxy, Casadora Yellow i Seraphim Sepia Citadela na tuniki.).
Część kirysów zrobiłem z "czerwonego lnu".


Najwięcej czasu zeszło się z krawędziowaniem (niezbyt udanym) linothorxów na czerwono.
Czekając na wyschnięcie washy podmalowałem też trochę libijskich oszczepników z tego samego zestawu i wstępnie przygotowałem tarcze.




Doprowadzenie ludków do takiego stanu zajęło mi w sumie około 6h (nie licząc klejenia, czyszczenia, itp.) Mam nadzieję, że dziś/jutro uda mi się skończyć ten oddział.

Jasiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz