wtorek, 9 maja 2017

Saker cannon i British Royal Artillery 6-pdr cannon + Posiłki do FF

Serwus!

Dwa tygodnie temu pomalowałem dwa działa, ale zapomniałem dodać posta na blogu...

Pracowałem nad Saker cannon do systemu Pike & Shotte i Napoleonic British Royal Artillery 6-pdr cannon (Waterloo campaign) do Black Powdera.
Brytyjską sześciofuntówkę musiałem pomalować w naprawdę ekspresowym czasie, ponieważ miało posłużyć do nauki gry BP na Pyrkonie, stąd lekkie niedociągnięcia, ale może z czasem poprawię tu i tam.

Oba zestawy pochodzą z firmy Warlord Games, a postęp prac wyglądał następująco: 










Napoleonic British Royal Artillery 6-pdr cannon (Waterloo campaign)






Saker cannon







Z Salute'a dojechały też do mnie posiłki do mojej bandy goblińskich piratów do Freebooter's Fate, w tym limitowany Maestro Cerebro z zestawu Freebooter's Fate Legends Miniature set. Będzie się działo i grzmiało!


J.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz