piątek, 12 maja 2017

29th Massachusettes Volunteers (Irish Brigade)


Cześć,

Wczoraj skończyłem kolejny oddział do rosnącej armii Unii do Black Powder Glory Hallelujah - 29th Massachusetts Volunteers (Irish Brigade).

Jak na razie mam pomalowane 4 regimenty piechoty:
29th Massachusetts Volunteers (Irish Brigade)
6th New York Volunteers (Irish Brigade),
5th New York Volunteer Infantry - "Duryee's Zouaves",
76th Pennsylvania Volunteer Infantry,

Do tego mam jeszcze jedno działo, oddział Berdan's Sharpshooters i oddział kawalerii (spieszonej i konno).

Cieszę się, że wreszcie skończyłem malować ludki ze starych i nudnych zestawów ACW1 i mogę przejść do metali i nowych, ślicznych ludków z zestawów ACW 115 i ACW 120 od Perry Miniatures. Będzie fajna odmiana...

Jak na razie do Wojny Secesyjnej mam do pomalowania jeszcze sześć regimentów piechoty,pięć dział z obsługą + kilku dowódców, obozowisko i kawalerzystów trzymających konie. Może z czasem dorobię jeszcze po jednym oddziale piechoty i kawalerii.  

Jeśli chodzi o piechotę, to w planach mam jeszcze:
11th New York (1st Fire Zouaves),
69th Pennsylvania Volunteers (Irish Brigade),
54th Massachusets Volunteers Coloured Regiment,
20th Maine Volunteers,
88th New York Regiment (Irish Brigade),
1st Michigan Infantry Regiment.

Czyli w sumie jeszcze 180 unijnych ludków do pomalowania nie licząc artylerii itp. ;-)








Od lewej do prawej i od przodu do tyłu:
29th Massachusetts Volunteers (Irish Brigade)
    6th New York Volunteers (Irish Brigade),
    5th New York Volunteer Infantry - "Duryee's Zouaves",
    76th Pennsylvania Volunteer Infantry.



Mam nadzieję, że za tydzień uda mi się rozegrać jakąś małą potyczkę.

J.

1 komentarz:

  1. Pięknie wygląda taka masa wojaków, widać ile dobre dają duże i wyraziste sztandary oraz bardzo dopracowane podstawki (swoja drogą pewnie Ci schodzą te tufty jak piwo na majówce ;-). Na stole równie ładnym jak podstawki będzie to wyglądać obłędnie.

    OdpowiedzUsuń