środa, 17 maja 2017

Gods & Generals

Cześć!

W najbliższy piątek planuję rozegrać pierwszą potyczkę w Black Powder - Glory Hallelujah!
W związku z tym musiałem trochę podgonić projekt i skończyć zaczętych dawno temu dowódców Unii.

Do zrobienia miałem dwa zestawy od braci Perry:
ACW3 Union Generals mounted
ACW44 Union mounted Commanders (Maj.- Gen. George G. Meade, Maj.-Gen. Winfield S. Hancock, Maj.-Gen. Abner Doubleday)

Malowanie zacząłem jeszcze w grudniu i wtedy ruszyłem trochę z końmi (namordowałem się trochę z siwym i nadal nie jestem z niego zadowolony... malowanie siwych koni to dla mnie masakra..), ale potem ludki poszły do szafki hańby. Teraz wróciłem do nich w ramach wyzwania w grupie fejsbukowej - Wyzwanie na Malowanie.












ACW3 Union Generals mounted



ACW44 Union mounted Commanders (Maj.- Gen. George G. Meade, Maj.-Gen. Winfield S. Hancock, Maj.-Gen. Abner Doubleday)



Równolegle pracuję nad zestawem Ancient Armoured Samnites do mojej armii Kartaginy do Hail Caesar. Napieram!


J.

2 komentarze:

  1. Wszytko fajnie z tą wojną secesyjną - ale Kartagina woła o wsparcie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilość projektów nad jakimi pracujesz zawsze robi na mnie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń