poniedziałek, 26 października 2020

Afghan update - Mountain Gun and infantry movement trays

 Hello,

Over the weekend I did some small additions for my Afghan project.

First of all I painted Afghan tribesmen with mountain gun from Perry Miniatures (VLW 8).

Secondly I did movement trays for the recently finished first box of the tribesmen. As I initially put them on single 25mm bases to use for skirmish games, I made the trays  to suit Black Powder (well actually Black Grom Studio did according to my idea). 

Because I want to field them as small units, I did the frontage of 15cm with rather loose formation. They take a bit of space, but I think they will look good on the table.

Now for a change I started to paint some Union minis for my ACW project, and then come back to the Afghans, as their cavalry dropped in my mail box... 

No I'm not addicted ;-)


Cześć,

W weekend dorobiłem kilka drobnych dodatków do mojego afgańskiego projektu.

Po pierwsze pomalowałem afgańską armatę górską od Perry Miniatures (VLW 8).

Po drugie, zrobiłem treje do niedawno ukończonego pierwszego pudełka "Afghan Tribesmen". Pod skirmishe umieściłem figurki na pojedynczych podstawkach 25mm, ale zrobiłem (produkcja Black Grom Studio wg mojego projektu) treje tak, aby pasowały też do Black Powdera. 

Ponieważ chcę je wystawić jako małe jednostki, zrobiłem front na 15 cm z dość luźno rozstawionymi figurkami. Zajmują trochę miejsca, ale myślę, że będą dobrze wyglądać na stole.

Teraz dla odmiany zacząłem malować figurki Unii do mojego projektu ACW, a potem wracam do Afgańczyków, bo ich kawalerię wyciągnąłem właśnie ze  skrzynki pocztowej... 

Nie, nie jestem uzależniony ;-)












Best wishes/Pozdrawiam,

Jan




2 komentarze:

  1. Ładnie to wygląda! Nasuwa się pytanie: co z drugą strona konfliktu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koledzy z klubu już coś tam mają, a ja kiedyś też zrobię ;-)

      Pozdrawiam,
      Jasiek

      Usuń