poniedziałek, 27 listopada 2017

John Talbot's Regiment of Foote - Commanded Shotte

Cześć,

Jako odpoczynek od antyku, postanowiłem podgonić trochę poboczny projekt - armię rojalistów z angielskich wojen domowych do systemu Pike & Shotte.

Na warsztat wziąłem oddział muszkieterów z dowództwem (28 modeli), czyli tak zwane Commanded Shotte.

Malowanie w barwach John Talbot's Regiment of Foote.

Przyznam, że po malowaniu antyku, oddział ten mnie mocno wymęczył i z chęcią wrócę do malowania "Kartaginy", ale wcześniej muszę zrobić trochę porządków warsztatowo-gablotkowych i przygotować się na pojawienie się na świecie czwartej córki ;-)










Aktualny stan projektu: King's Lifeguard Regiment, John Talbot's commanded shotte, firelocks stroming party, saker cannon.

J.

4 komentarze:

  1. Po pierwsze gratulacje na okoliczność kolejnych narodzin. Jak ogarniasz hobby, zwłaszcza z taką intensywnością, przy trójce córek to ja nie wiem :) Chyba, że malujecie razem. Ja próbuję z dwiema, ale to trudne jest.

    Malowałeś ich częściowo washami (zółty)? BTW chyba producenci trawek Cie kochają :) G
    amers Grass czy inny producent.

    I dopiero na koniec: Well done!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Grunt tondobra organizacja czasu.... No ale też stąd nazwa bloga ;-)

      Żółty to żółty wash Citadel na białym podkładzie, potem przybrudzony agraxem

      Usuń
  2. Świetne malowanie, świetny czas... I kolejna duża armia. Czy ktoś Ci mówił, że jesteś wyjątkowo płodny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz.... każde dziecko musi mieć swoją armię do każdego systemu w który gra tatuś ;-)

      Usuń