poniedziałek, 8 października 2018

Black Root Vale Archers + granie

Cześć,

Od czasu ostatniego wpisu udało mi się pomalować kolejny oddział do powstających sił dobra do Middle Earth - t.j. Duinhira i jego oddziału łuczników z Doliny Czarnego Korzenia (Blackroot Vale).
Oddział zrobiłem z połowy zestawu plastików Rangers of Middle Earth, Duinhira i blistera Blacroot Vale Command. Świetne figurki, każda w innej pozie i razem prezentują się wyśmienicie.
Następnym oddziałem będzie piechota z Dol Amroth, któa właśnie trafiła na warsztat.

Rozegrałem też dwie bitwy - w 8 Ed Warhammer Fantasy Battles (Szczury s Sprzymierzone siły Krasnoludów i Brettonii) i małą potyczkę w Black Powdera - Austria i Prusy s Francja, która była przedostatnią rozgrywką w BP v1.0. Pod koniec tego tygodnia gram z kolegami ostatni raz w pierwszą edycję i mamy zamiar zakończyć w wielkim stylu, ale, żeby nie zapeszać, będzie o tym pewnie w kolejnym wpisie.

Tradycyjnie zamieszczam kilka zdjęć... no tym razem więcej niż kilka....

































J.

2 komentarze:

  1. Zamieszczę kilka zdjęć... No jest na czym oko zawiesić. Fajny odział zmontowałeś.
    A zdjęcia z bitew super zwłaszcza potyczka w Black Powdera cieszy oko choć to zupełnie nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! W BP to była mała potyczka, bo ćwiczyliśmy przed czymś większym na ten piątek.
      Gra była 2 na 2 po 4 brygady na stronę.

      Usuń