piątek, 5 stycznia 2018

Warmaster Night Goblins i tereny od Spellcrow

Cześć,

W tym tygodniu malowałem Nocne Gobliny do Warmastera. 

Nie mogłem się zdecydować w jakim schemacie kolorystycznym ich malować, a chciałem uniknąć czarno-szarych ciuszków. Ostatecznie padło na podkład Maccaage Blue z GW i na to washe Asurmen Blue i Druchii Violet. Wydaje mi się że wyszło fajnie i nietypowo. 
Standardowo detale w każdym oddziale zrobiłem innym kolorem (niebieski, żółty, czerwony, amarantowy.... tak wiem mężczyzna rozróżnia tylko trzy kolory - fajny, pedalski i ch..owy ;-) )
Tym razem użyłem mniej tuftów, bo przy skali Nocnych Goblinów by mi figurki pozasłaniały....

Przy okazji postanowiłem też podziałać też przy bazie terenowej do tego systemu i na początek zamówiłem wieżę w skali 10mm od Spellcrow. 
Wieża dotarła do mnie w ciągu dwóch dni, a miłym zaskoczeniem było otrzymanie gratisu w postaci stodoły!
Odlewy prezentują się bardzo dobrze. Wydaje mi się, że stodoła mogłaby być ciut większa... no chyba, że to mała stodoła ;-) W weekend spróbuję coś przy nich podłubać, ale podkład jest już położony.






Stary dobry wash:


















Tradycyjne zdjęcie z kolegami:


Budynki od Spellcrow:




J.

3 komentarze:

  1. Pamiętam że jak wyszedł Warmaster to pies z kulawą nogą nad Wisłą się nim nie interesował. Teraz, jak przystało na "od dawien dawna martwy system" przeżywa swój renesans. Szacun za malowanie w tej skali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Podchodziłęm do tej skali jak do jeża. Okazało się, że to nie takie straszne jakby się wydawało i chyba wreszcie wezmę się za rzeczy leżące po szufladach - OiM, DBA i nadchodzącą drugą armię do Warmastera.

      Usuń
  2. Wspaniałe oddziały! I makiety do nich pasują. Teraz poczekam na system 10mm od Spellcrow. To może być niezła rzecz!

    OdpowiedzUsuń