wtorek, 19 grudnia 2017

Warmaster: Stone Trolls

Cześć,

Wczoraj w iście ekspresowym tempie (od zera w 3,5h, ale brązowy podkład położyłem sprejem dzień wcześniej), pomalowałem oddział dziewięciu kamiennych trolli. Zostały mi jeszcze dwa rzeczne. Początkowo chciałem je dołączyć do oddziału, ale jednak postawiłem na czystość rasową. Rzeczne albo dozbieram, albo wsadzę je na podstawkę dowódcy, jako obstawę szamana.

Jakby kogoś interesowało, to skóra malowana tak:
1) Baza Astronomican Grey
2) Wash Asurmen Blue po całości
3) Drybrush Glacier Blue zmieszany z Ice Blue Vallejo.

No a potem detale ;-)

Zdjęcie części trolli (+ rzeczone rzeczne trolle) przed położeniem podkładu:


Część w bazie astronomican grey, a część już zwashowana:


Po wstępnym drybrushu mieszaniny Glacier Blue i Ice Blue:


Z częścią detali:

Gotowe:





No i tradycyjnie aktualny stan armii:


J.

4 komentarze:

  1. Tempo dobre, jakość jeszcze lepsza. Mógłbyś założyć akademię speedpaintingu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna armia - chociaż przydałoby się ostre zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wszystko pomaluję, to zrobię im porządną sesję. Jeszcze 7 oddziałów i dowództwo :-)

      Usuń