czwartek, 26 października 2017

Powrót po przerwie i Test of Honour - Bandits & Brigands

Cześć!

Powracam po 4,5 miesięcznej przerwie!
Były wakacje, potem remont całego domu, wyjazdy rekonstrukcyjne, sprzątanie, rozpakowywanie poremontowe itp. Przez cały ten okres nie miałem ani siły, ani chęci ani miejsca do malowania, ale pograłem trochę w WH40k, Freebootera, X-Winga, WFB...
Na urlopie posklejałem też trochę ludków - głównie do powiększającej się armii Kartaginy do HC:


Przez wakacje ruszyłem też z kilkoma nowymi systemami, ale szczególnie nakręciłem się na Warmastera (system który lata temu strasznie mi się podobał, ale nie miałem na niego pieniędzy) i nowągrę ze stajni Warlord Games - Test of Honour
Test of Honour to świetna, prosta (ale nie prostacka) gra osadzona w świecie Samurajów, Roninów, mnichów i skośnookich zbójcerzy, czyli filmy Kurosawy na stole do gry. ;-)
Jak na razie rozegrałem jedną próbną grę i strasznie mi się spodobało.
W Warchimerze zakupiłem dwa zestawy - Samurai Warband i Bandits & Brigands.
Na pierwszy ogień (pod pędzel i do gry) - pójdą bryganci i bandyci. 
Mam nadzieję, że za parę dni będę mógł Wam zaprezentować gotową bandę.
Tak się prezentuje rzeczony zestaw:












Sayonara!

J.

4 komentarze:

  1. Warmaster i ToH - będę zaglądał :D Ja swoją bandę już pomalowałem, teraz czekam aż do lokalnego sklepu wrócą BiB i też ich biorę na warsztat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super figurki tych zbirów w kapeluszach! Błagam - on zasługują na więcej niż tylko wash! No i trzymam kciuki za bratnią Kartaginę. Pewnie pomalujesz ją w weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ich tylko siedmiu, więc będzie trochę więcej malowania ;-) Potem biorę się za Numidyjczyków

      Usuń