sobota, 14 listopada 2020

Afghan Tribal Cavalry

Hello!

Quick update on my Afghan project. Another week has passed and another unit got painted, so I’m definitely in good painting mood.

This time I painted Afghan Tribal Cavalry from Perry Miniatures (VLW21-23). Again I put the single based minis on a movement tray made for me by Black Grom Studio. The frontage is as for standard cavalry unit in Black Powder.

I’m quite happy with how it came up.

Now I think I’ll paint some Austrians!

Cześć!

Mała aktualizacja mojego projektu afgańskiego. Minął kolejny tydzień i udało się pomalować kolejną jednostkę, więc mam chyba dobrą fazę na malowanie.

Tym razem zrobiłem Afghan Tribal Cavalry od Perry Miniatures (VLW21-23). Figurki na pojedynczych podstawkach umieściłem na treju wykonanym dla mnie przez Black Grom Studio. Front jak dla standardowej kawalerii w Black Powderze.

Jestem całkiem zadowolony z tego, jak ten oddział wyszedł..

Teraz chyba wezmę się za Austriaków.

 






Best wishes/Pozdrawiam,
Jan


10 komentarzy:

  1. Wonderful looking cavalry, cracking job!👍👍

    OdpowiedzUsuń
  2. They are very nice Jan...

    All the best. Aly

    OdpowiedzUsuń
  3. Tempo malowania zabójcze, a przy jakości wprost niewiarygodne! Zazdraszczam. Sam nie mogę się ostatnio przemóc, żeby skończyć co mam do napoleonki, albo choćby uaktualnić swojego bloga. Mam dobrą wymówkę: zrzucam winę na zdalne nauczanie dzieci, które dzięki temu potrzebują więcej uwagi. No ale kiedyś, kiedyś... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! No ale zdalne nauczanie dzieci, to nie wymówka.. ja mam czwórkę ;-)
      18 szwoleżerów już czeka w podkładzie...

      Pozdrawiam,
      Jasiek

      Usuń
  4. Lovely looking cavalry and great looking sabot bases, I look forward to the Austrians!
    Best Iain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Iain? A unit of 18 Chevaulegres is currently being painted.

      Best wishes,
      Jan

      Usuń
  5. So colourful and animated. They look brilliant!
    Regards, James

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you James! They were a pleasure to paint.

      Best wishes,
      Jan

      Usuń